با سلام

من دختری محجبه هستم که الان ماههاست به یکی از کشورها برای ادامه تحصیل همسرم اومدیم ؛ سالها قبل همسرم و خانوادش یه جورایی ما رو عاصی کردن تا تونستن جواب بله رو از خانواده من بگیرن ؛

زندگی نسبتا اروم و خوبی داشتیم تا اینکه همسر جان تصمیم به ادامه تحصیل گرفتن و ما اومدیم ؛ من و همسرم رابطه خوبی با هم داریم مشکلاتی هم داریم اما همیشه خوشی هامون بیشتر از ناراحتی هامون بوده ؛

حالا یه مشکل بزرگ اینجا برام به وجود اومده که با دیدن پست اقایی که میخواد با یه دختر مسیحی ازدواج کنه داغ دلم تازه شد ؛ خواهش میکنم در مورد مشکل من تامل کنین و عاقلانه راهنماییم کنین ؛

ماجرا از اونجا شروع میشه که همسرم با توجه به رشته تحصیلیش سابقه مسافرت به خارج از کشور رو داشت و من هر بار با ارامش اونو بدرقه میکردم به این امید که شوهر من ادم معتقدی هست و هر طوری که تو ایران رفتار میکنه اونجا هم به همین منواله ؛

اما جدیدا در اوج ناباوریم فهمیدم که همسرم با همه هم کلاسیهای دخترش و استادای خانوم دست میده ! شاید دست دادن اینجا عادی باشه ولی نه برای شوهر من که خودش و خانوادش کلی ادعای مسلمونی دارن .

هر روز که میره دانشگاه من در حال انجام همه امورات روزمرم فکرم درگیر اینه که خدایا امروز با چند تا دختر دست داده ؛ این قضیه و تحملش برای من خیلی سنگینه میترسم از اونروزی که حتی هم کلاسی هاش رو بغل هم بکنه چون اینجا اینجور چیزا عادیه مثلا یه دختر که تو یه پروژه موفق عمل میکنه از خوشحالی میپره تو بغل هم کلاسیهاش؛

الان دیگه همسرم نماز نمیخونه همش یه حرفای ضد دین میزنه که لج منو در بیاره ؛ دیگه خود منم نمازم رو گذاشتم کنار ، کم غذا شدم ؛ انقد فکرم درگیر این چیزاست همش دل درد دارم ؛ میترسم از اونروزی که این مراقبت نکردن های به ظاهر کوچیک اتیش بزنه به زندگیمون ؛

من بعد سالها فهمیدم که داد و هوار تو اینجور موارد انسان رو پرروتر میکنه فقط بهش گفتم خیلی ناراحت شدم ؛ ازت انتظار نداشتم گفتم یه طوری رفتار کن که اگه من یه روز خواستم باهات بیام دانشگاه از دیدن رفتارات دلشکسته نشم ؛

اینم بگم که منو خیلی دوست داره شاید از نظر فکری هم اختلاف نظراتی داشته باشیم ولی رضایت من براش مهمه ؛ حالا دوستان بهم بگید چطور رفتار کنم ؟ واقعا به همفکریتون نیاز دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)