سلام

با خانواده ام چه کنم؟

من یک مشکل بزرگ دارم اونم اینکه خانوادم اصلا درک درستی از یک جوان و نیازهاش ندارن. با اینکه 24 سالمه و به تازگی کار خوبی پیدا کردم ولی بازم فرقی بین من و وسایل خونه قائل نیستن.

قبلا درس خوندن رو بهانه می کردن و دائم می گفتن بذار درست تموم بعدش برات یه کاری میکنیم. درسم که تموم شد بهونه آوردن کارت بدرد نمی خوره کسی با این کار زنت نمیشه.

کار خوب گیر آوردم الان بهم میگن سری که درد نمی کنه دستمال نمی بندن. با اینکه وضع مالی پدرم خوبه ولی دائم برای کمک کردن به ازدواج من بهونه میاره. یدفعه میگه پول ندارم یدفعه میگه چاه باید از خودش آب داشته باشه و... دو طبقه خالی بالا سرمون داریم مادرم دائم میگه من عروس رو پیش خودم نگه نمی دارم.

خلاصه منم این وسط دارم بدجوری می سوزم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)