سلام و عرض ادب

راستش من الان تو دوران نامزدی هستم. با نامزدم تو دانشگاه آشنا شدم. شغلم نظامی هستش و از نظر مادی خدا رو شکر مشکلی ندارم.

من با نامزدم به مشکل برخوردیم. پسرای دو تا دایی نامزدم و پسر عمش و یکی از آشنا های نزدیکشون قبلا خواستگار اون بودن. نامزدم میدونه من از اونا خوشم نمیاد و دوست ندارم با اونا رفت و آمد کنم.

ولی نامزدم و خانوادش خیلی با اونا رفت و امد زیادی دارن. این موضوع منو خیلی ناراحت میکنه، وقتی هم بهش میگم احساس میکنم داره با من لج میکنه، همین سیزده بدر بهش گفتم بیا با ما بریم گفت نه تو بیا بریم، همه آشنا ها هستن (منظورش اونایی بود که گفتم ).

منم ناراحت شدم و بهش گفتم گفت یا میای یا من میرم، تو جمع هایی که اونا هستن زیاد رفت و آمد داره، حتی به خاطر شوهرش حاضر نیست این کار رو نکنه، نمیدونم ولی داره دیوونم میکنه، من باید به نظر شما چیکار کنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)