با سلام

24 سال سن دارم  . من چند سالی هست که ازدواج کردم و سر و سامون گرفتم، شکر خدا شوهرم از همه موارد عالیه. بچه ندارم ( از نظر مالی وضعیتمون بد نیست و خیلی هم عالیه ولی بنابر دلایلی فعلا قصد نداریم بچه دار بشیم.).

چند وقتیه که خواب های جنسی میبینم، بدون این که قبل از خواب بهشون فکر کنم. ( اهل دیدن فیلم و تصاویر بد هم نیستم.)  این که با یک مرد دیگه در حال رابطه جنسیم و تو خواب میبینم که خودم راضی به رابطه نیستم ، یک جورایی انگار بهم تجاوز میشه. و همه ی اون صحنه هایی که تو خواب میبینم رو بعد از خواب به یاد دارم. تا حالا دو بار برام دیدن این مدل خوابا پیش اومده که یادمه ، یک بار با یکی از آشنا ها تو خواب رابطه داشتم و اون یکی خوابمم طرف مقابلم کسی بود که تو دنیای واقعی اصلا ندیده بودمش. تو مدتی هم که خواب هستم هیچ علائمی از این که من دارم به ارگاسم میرسم نمیبینم. و حتی از خوابم هم بلند میشم هیچ اثری نیست. شوهرم منو از موارد عاطفی و جنسی کاملا ارضا میکنه. نمیفهمم علت دیدن این خوابا رو ؟!

خیلی بده. یعنی نمیدونید ، بعد از این که از خواب بلند میشم چقدر حسم بده و از خودم بدم میاد. از خودم حالم بهم میخوره ، نفرت پیدا کردم. خیلی عصبانی میشم. با خودم میگم تو چقدر آدم هوس بازی که حتی خواب اینطور چیزا با مردهای دیگه رو میبینی. چقدر آخه تو کثیفی؟ به خودت به شوهرت ، به آینده ات رحم نمیکنی ، کنار شوهرت میخوابی و خواب جنسی میبینی؟ تو خائنی ، لیاقت هیچ چیز رو نداری؟!

خدا شاهده که حتی تو بیداریش هم تو ذهنم نمیگنجه که بخوام به شوهرم خیانت کنم ، بخوام همزمان دو تا مرد رو دوست داشته باشم.من عاشقانه شوهرم رو دوست دارم. ( این رو حتی آشناهامونم میگن که از نگاهات بهش معلومه که چقدر دوستش داری.) یعنی اصلا اسم خیانت که میاد تنم مور مور میشه ، اعصابم بهم میریزه.

واقعا از وقتی که دارم از این قبیل خواب ها میبینم داره زندگیم رو بهم میریزه. اعصابم واقعا متشنجه.آخه من زندگیم رو دوست دارم ، شوهرم رو دوست دارم ، نمیخوام از دستشون بدم.

به نظرتون الان من با دیدن خوابهای جنسی بدون اینکه قبل از خواب بهش فکر کنم و بدون هیچ زمینه ای از قبل ،  من دارم به شوهرم خیانت میکنم؟

خواهشا کمکم کنید . حس گناه و خائن بودن روانیم کرده.

اجرتون با خدا.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)