سلام
با دقت بخونید لدفا
من مردی هستم 27 ساله ، که گذشته ی کاملا پاکی داشتم و حتی با یک دختر هم دوستی نکردم و نگاهم پاک بوده و همه را به چشم خواهری تا کنون دیدم .

در سن 23 سالگی تصمیم به ازدواج گرفتم از آنجایی که میگن انسان ممکن الخطاست و من هم یک انسان هستم . خواستگاری دختری رفتم که بزرگترین اشتباه زندگی ام را مرتکب شدم و انتخابم یک انتخاب اشتباه بود و اینکه اطرافیان هم نمی گذاشتند ما زندگی کنم و خانم نادان و خودخواه بنده اجازه میداد هر کسی توی زندگی مون دخالت کنه و دخالت و حسادت اطرافیان هم بی تاثیر نبود دو سال عقد بودیم و بعد از اینکه عروسی کردیم و دو ماهی که از عروسیمان گذشت با من سر ناسازگاری را گذاشت و رفت قهر، چون ازدواج را تعهد می دانم و اینکه تنها خودم نیستم رفتم با هزار منت ، غرورم را هم به خاطرش کنار گذاشتم و آوردمش سر زندگی .

بعد فهمیدم این خانم با کسی دوستی و با اعتماد من بازی کرد . و نتیجه اش شد طلاق و الان هم رفته با یه پسر ازدواج کرده . همونی که بهش قول وعده هایی داده بود . من خودم ازدواج را یک تعهد می دانم و اینقدر احساس داشتم که تاکنون اسم هیچ فرد دیگری را با وجود موقعیت هایی که برایم فراهم بوده نیاوردم ولی هم اکنون تصمیم به ازدواج گرفتم و اون نامرد را هم فراموش کردم چون لیاقت نداشت.

بنده
1- شاغل و کارمند رسمی هستم و شش سال هم سابقه ی کار دارم و یه حقوق دائمی و ثابت و همیشگی دارم

2-  از لحاظ تیپ و قیافه و به نظر اطرافیان هم خوب هستم یعنی معمولی به بالا

3-  از نظر دیگران و همکارانم خوش اخلاق و مهربان هم هستم . ( در مدتی کوتاهی که ازدواج کردیم من هیچ بدی نکردم . امیدوارم بهم نگید زن ذلیل ولی من لباس میشستم ،ظرف میشستم ، جارو می زدم ، کمک خانم می کردم . هر بار توی اتاق یه چرخی میزدم چند تا بوس و کلی قربون صدقه اش می رفتم ، کلا خوشم میاد از اینکارها و لذت می برم و اخلاقم اینجوریه)

4- مقداری پس انداز دارم و میتونم یه خونه اجاره و مخارج یه زندگی را در حد معمول بدم

5- خانواده خیلی خوب و مادر خیلی مهربانی دارم که فکر کنم بهترین مادر شوهر دنیا باشه و عروس و دامادش را از بچه هاش بیشتر دوست داره .

6- تو کارای فنی و کامپیوتری استعداد خوبی دارم و معمولا بیشتر کارهای خونه و محل کار را میسپرند به من

7- ولخرج نیستم و خسیس هم اصلا نیستم و مهمان نواز و خوش خونه ام و تا جایی که بتونم چیزی کم نمیزارم

8- عاشق بچه ام

9- اهل سفر هستم

10- احساسی ام

11-سالم هستم

12-فعلا مدرک تحصیلی ام هم لیسانسه و البته سرم خلوت شه ادامه میدم چون در توانم هست .  نه خودم و نه خانوداه و حتی فامیل اهل دود و سیگار و ... نیستیم . از لحاظ مذهبی هم در حد معمول و مقید هستیم .

من تنها مشکل زندگی ام اینه که یه تصمیم اشتباه گرفتم و نا خواسته دچار یک طلاق شدم هر کسی که مطلقه باشه بد نیست . و قرار نیست هر فردی یک عمر بسوزد . و به نظرم من پاک زندگی کردم و تنها توی زندگیم یک نفر بوده که زمانی شرعا و قانونا همسر بنده بوده و جدا شدیم .

به نظرم بهتر از به ظاهر پسرانی که اسم کسی تو شناسنامشون نیست ولی هر روز با یکی هستند و هزار تا دوست دختر و رابطه ی غیر شرعی و قانونی داشتند ولی به نظر پسر هستند ، به نظرم قطعا میتونم یک دختر را خوشبخت کنم و اینکه چون من در این طلاق تقصیری نداشتم و برای اثبات کردن خودم به خانم سابق قصد دارم با یک دختر ازدواج کنم .
اگر همه ی اینهایی که گفتم با تحقیق از محل زندگی مون که همه من و خانواده ام را میشناسند  و تحقیق از همکارانم  و مردم اثبات بشه و همه هم شهادت بدهند که من ادم خوبی هستم . آیا شما به عنوان یک دختر، اگر خواستگاری با شرایط من را داشته باشید جوابتون چیه ؟؟؟؟؟  ممنون میشم برام بگید یا علی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)