سلام وقت بخیر

مسئله ای برای من پیش اومده خواستم در موردش نظرتون رو بدونم

من دانشجوی دانشگاه آزاد تهران هستم ۲۳ ساله هستم. من همیشه تو دانشگاه سرم به کار خودم گرم بوده و هست تا یک ماه پیش که اتفاقی تو سلف دانشکده مون با دختری چشم تو چشم شدم در حد چند ثانیه. 

گذشت تا چند روز بعد متوجه رفتارهایی از طرف اون دختر شدم اینکه هر روز جلوی من سبز می‌شد یا از کنارم می‌گذشت یا هر جا می‌رفتم اون جا بود. بعد یه مدت احساس کردم از من خوشش میاد. 

تو این مدت من چیزی نگفتم بهش هر چی بود در حد نگاه بود. کم کم منم بهش علاقه مند شدم تصمیم گرفتم تو تلگرام بهش پیام بدم. دو هفته پیش بهش پیام دادم به صورت خودمونی که می‌خواستم باهات حرف بزنم امّا نشد. ایشون هم رسمی جواب دادن. من هم دوباره به صورت خودمونی و شوخی گفتم می خوام بیام برای امر خیر. که گفتن نه ممنون. 

دیگه من چیزی بهشون نگفتم و فردای اون روز دیدم که تمام عکس‌های پروفایل خودشون رو پاک کردن و تلگرام شون بدون عکس پروفایل شد. من از این دوگانگی رفتارشون تعجب کردم!! 

مشتاق نشون دادن خودشون تو حرکات و رفتارشون تو دانشگاه و از طرفی جدی جواب دادن و رد کردن تو چت!! شایدم من بد بهشون پیام دادم و باید رسمی‌تر پیام می‌دادم! الآن من باید چه کار کنم؟ آیا باید اقدامی کنم یا فقط صبر کنم ببینم چه کار می کنن؟ یا این بحث تموم شده است؟ 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)