سلام به همه کاربرای گرامی خانواده برتر

میلاد مسعود و مبارک اخرین گل باغ طه بر همه عاشقان اقا مبارک باشه ...

 

امروز جمعه ست...

روز میلاد صاحب العصر و الزمان ...

سال 255 هجری قمری 

اقایی کریم و بزرگوار در شهر سامرا قدم به جهان هستی گذاشتن ...

الان سال چندم هجری قمریه ...؟

1438...

اقای ما امسال 1183 ساله شدن...

اقا جان میلادت مبارک باشه ....

عقربه های ساعت پشت سر هم پله های زمان رو طی میکنن ...

بدون تو ...

وقتی به ظهورت فکر میکنم ....

اگر امروز این هجران به وصل تبدیل شه سر از پا نمیشناسم ...

اما ی لحظه مکث میکنم....

با چه رویی بگم اقا خوش اومدی ...منتظرت بودم !

با کدوم عملم بیام پیشت عرض ادب ...

اینو هم میدونم تا برای اومدنت تلاشی نکنم نمیای ...

11 تا گل اومدنو و رفتن و قدرشونو ندوستن ...

خب با این اوصاف اگه به من باشه ...

که انگار درست بشو نیستم ...

اما از ی طرف دوری تو برام سخته ...

اگه قرار باشه من خودم درست شم فکر کنم زمان خیلی باید بگذره ...

اقا جان میشه امروز برای من دعا کنی ...

ظرفیت ظهور تو رو پیدا کنم ...

معلوم نیست سال بعدی این موقع در چه حالی باشم و اصلا باشم یا نه ... 

میشه برای من دعا کنی نسبت به تو معرفت پیدا کنم ...

وقتی عارف بحقه بشم با دعای تو ...

دیگه حضورتو ،وجودتو حس میکنم ...

دیگه سعی میکنم و البته سعی میکنم 

کسی باشم که تو دوست داری ...

ی لحظه با خودم فکر میکنم ...

من با چه اعتمادی امروز رو فردا میکنم ...

ی لحظه با خودم فکر میکنم ...

اگر بر فرض مثال فردا دیگه نباشم ...

نه جوری بودم که اقا عملم مورد پسند تو باشه ...

نه روی ماهتو دیدم ...

و یجورایی بهم ثابت میشه که باختم ...

 

اومدم به این دنیا به چه قیمتی ...؟!

نه بشناسمت ،نه ببینمت ...

یروزی بیام و یروزم برم...همین !؟

 

گفتم؛ که روی خوبت، از من چرا نهان است؟!

گفتا؛ تو خود حجابی، ورنه رخم عیان است.

گفتم؛ که از که پرسم، جانا نشان کویت؟!

گفتا؛ نشان چه پرسی، آن کوی بی نشان است.

 

اقا جان امروز روز میلادتونه ...

به عاشقاتون عیدی میدید ...

من عاشقتون نیستم اما ...

دوستتون دارم اقا ...

امروز برای ما دعا کنید ...

تا با دعای شما حجاب قلب ما برداشته شه و رستگار شیم ...

اللهم عجل لولیک الفرج ...

 


 

 

دریافت


 

دریافت