با سلام و احترام

پسری 27 ساله هستم  اخیرا خانمی زیر 22 سال از طریق آشنایان بهم معرفی شدن که قصد دارم برم خواستگاریش ، ولی یه مشکلی من رو دو دل کرده.

راستش من سالها قبل از سر خام بودن با دختری دوست بودم که بدلیل عدم تفاهم از سوی اون خانم به هم خورده بود  البته اخلاق اون دختر افتضاح بود و منم قیدش رو زدم. ( رابطه جنسی نداشتیم ) و متاسفانه من پیش بعضی از دوستان این جریان رو تعریف کردم یعنی درد و دل کردم.

حال طبق تحقیقی که داشتم برادر این دختر خانمی که  اخیرا بهم معرفی شده از شانس من با دو تا از دوستانم رفیق هستن!

این دو تا دوست متاسفانه اهل خلاف هستن و اهل رابطه با دخترهای مختلف البته رابطه ام رو با این دو نفر قطع کردم و رابطمون در حد سلام علیک شده.

مشکلی که دارم اینه ، اگه این دوستان از گذشته ام به برادر اون خانم بگن و آبروم بره و زندگیم رو دچار چالش کنه .

دو دلیم به خاطر همین موضوع هستش چون اصلا این ها قابل اعتماد نیستن و هر چیزی ازشون بر میاد. یعنی بهم حسودی میکنن.

از طرفی اگه به اون خانم از دوستی چند سال قبل بگم ممکنه نظرش بهم بد بشه و گفتن از گذشته به نظرم لزومی نداره چون من خودم رو پاک میدونم و خدا هم گفته هر کس توبه واقعی کنه آدم پاکی میشه و اونو میبخشه. لذا به هیچ وجه از گذشته پیش همسر آینده نمیخوام بگم .

بدجوری تو دو دلی افتادم به خاطر این قضیه قید این دختر رو بزنم ؟ با اینکه بهش علاقه دارم و اونم گفته ازم خوشش میاد یا اینکه ریسک کنم و با ترس و دلهره از برملا شدن جریان دوست دختر گذشته زندگی کنم... ؟ راه حل چی هست دوستان ؟

با تشکر از همه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)