سلام خدمت همه بازدیدکنندگان و مدیر سایت
در پستی یکی از دوستان گفته بودند که بعضی کلمات رو درست نمیتونن تلفظ کنن ، و عده ای پیشنهاد خوردن تخم کفتر رو داده بودند .
حالا من کلا ادم کم حرفی هستم و درونگرا خلاصه زیاد با مردم حرف نمیزنم ، حالا خوردن تخم کفتر رو من اثر داره یا کم حرفی من به خاطر این نیست ک نتونم کلمه رو درست تلفظ کنم کلا ادم کم حرفی ام حالا هر چی فکر میکنم نمیدونم چه جوری تخم کفتر میتونه کسی رو پر حرف کنه .
شاید دوستانی که نمیتونن درست تلفظ کنن با خوردنش زبونشون یه جوری بشه که بتونن درست تلفظ کنن
اما کسی که ذاتا کم حرفه چه جوری میشه با تخم کفتر پر حرف شه
یعنی رو ذات و درون ادم تاثیر میزاره؟
ممنون از همه که کمکم میکنند
سعید آسمان

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)