سلام

من بارها دیدم بعضی زیاد میان و از خدا گله و شکایت میکنند و غر میزنند . مثلا از مشاور دینی و مذهبی استفاده نکرده نظر قرآن و اهل بیت رو نمیدونه ، از اهل دانش استفاده نکرده تحقیقات درست و حسابی انجام نداد و به مشکل برخورده .

مثلا انتخاب درستی نکرده و در ازدواجش موفق نشده یا در کار و درس ، یا رابطه با همسر یا فرزند یا رشته تحصیلی، یا خانواده، و غیره  . وقتی با مشکل رو به رو میشه ، کی مقصره ؟ خدا

بی عدالتی کی زیر سوال میره ؟ خدا

کی بهش ظلم کرده ؟ خدا

بیاید کمی هم از خوبی هایی که خداوند در حقمون داشته برای هم بگیم و یکم بیشتر به خداوند مهربان دلمون رو قرص کنیم .

 از خودم شروع میکنم :

من چند سال گناهی رو انجام میدادم که اگه کسی میفهمید تف هم به روم نمی انداخت اما خدای رحمن به روم نیاورد چونان آبرویی تو مردم بهم داد که نگو آنقدر که خودم خجالت کشیدم و خدا رو شکر چند وقته ترک کردم

با این که تو سن کودکی و تو جوانی زیاد سختی کشیدم، نزدیک به 26 سال ولی الآن داره به زیبایی برام جبران میکنه

با این که بنده خوبی نبودم و حتی رفیق هم نبودم هنوز بهم اجازه نفس کشیدن داده و لبخندش رو حس میکنم 💖💖💖

شاید خدا دم در منتظره برگردم
شاید. ....


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)