با سلام
30 سال سن دارم، دارای مدرک ارشد در یکی از دانشگاه های مطرح کشور و کارمند، وضعیت مالی خوبی دارم و خوشبختانه مشکل اقتصادی ندارم.
خانواده چند جا برای خاستگاری رفتن ولی من یه مشکل بزرگ دارم:
بدبینی به دخترایی که تحصیل کرده هستن. چون خودم در دانشگاه دیدم چه اتفاق هایی بین بچه ها میفته به هیچ دختری که دانشگاه رفته اعتماد ندارم، چند جا خاستگاری رفتیم و انصافا اون مورد ها هم هیچ مشکلی نداشتن، حتی مورد آخر فارغ التحصیل دانشگاه تهران بودن ولی من به همین دلیل از هیچ کدومشون خوشم نمیاد.
مادرم هم میگن دختری که تحصیل نکرده رو مناسب نمیدونم،منم به هیچ وجه حاضر نیستم با دختری که تحصیل کرده ازدواج کنم،
لطفا یکم راهنماییم کنید.
مرسی.

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)