سلام به همه دوستان...

من ی دختر مجردم که تازه وارد ٢٩ سال شدم.یادم هست ده سال پیش میخاستم ازدواج کنم.ولی نمیدونم چرا نمیشه و هر دفعه ای ی مشکلی پیش میاد .کم سن که بودم خاستگارهای خیلی خوبی داشتم ولی بنا به دلایلی ردشون میکردم حالا درست یا اشتباهشا نمیدونم ..ولی خوب الان حسرت همشونا میخورم .من خاستگار خیلی دارم تا الان با هیچ پسری نبودم .سرم به کار خودم بوده .ترم اخر فوق لیسانسم .بهم میگن خیلی دختر فهمیده و خوش اخلاقی هستی .قیافه خیلی معمولی دارم ولی اکثرا دوستم دارن.این چند سال هر کسی برام گفته قبول کردم که بیان خونه تا اگه خاستم ردشون هم بکنم با دلیل و منطق اینکارا انجام بدم.ی عده ایشون منا نمیپسندیدن .ی عده ای هم به دلم نمیشسن.یا اگه هم میپسندیدم و از همه جهت خوب بودند ی مشکلی پیش می اومد.دلم میخاد ی مرد زندگی گیرم بیاد و در کنارش احساس ارامش بکنم.بعضی وقتا میگن سختگیری ولی من واقعا سخت گیر نیستم چه روی درس چه روی درامد  چه روی قیافه ولی سطح ایمان و اخلاق و خونواده طرفم خیلی برام مهمه.ولی سر همین موردا هم کوتاهی هم بکنم باز هم ی مشکلی پیش میاد .باورتون میشه بابام هر شب برام نماز امام زمان میخونه مادرم همیشه دعام میکنه خودم همیشه دعا میکنم ولی نمیشه خستهشدم از خاستگار و این هم فکر و خیال .خوب منم جوونم و ارزو دارم .اینقد پیش پدر و مادرم خجالت میکشم که بخاطر من غصه میخورن.

بتازگی ی اقایی اومده خاستگارم مهندس و شغلش خوبه  و خانوادش هم تقریبا به ما میان ولی خیلی نه. پسر سالم و کاری هستش ولی میگه اصلا اهل نماز و روزه نیست هر چی هم باهاش صحبت کردم میگه قول نمیدم که عوض بشم ولی شاید شدم میگه من شخصییتم اینجوری شکل گرفته.خیلی هم منزوی هستش  و میگه نمیخام تو جمع خیلی باشم تا جایی که بتونم از اینجور مجالس فرار میکنم مثلا پارک نمیره عروسی نمیره و....

شما اگه جای من بودید چیکار میکردید من خودم نماز و روزم ترک نمیشه تو محل هم همه تاییدم میکنند .کلا تا حالا خوب زندگی کردم ولی من هم به اندازه خودم اشتباه و گناه داشتم.حالا شما جای من باشید چیکار میکنید.

تو را خدا تو این ماه مباوک به همه دعا کنید 

به نظرتون من سختگیرم .چیکار کنم .

ببخشید خیلی طولانی شد دوست دارم راهنماییم کنید ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای دختران) (۱۴۸ مطلب مشابه)