سلام
بنده سی دو ساله هستم و حدود ده سال هم هست که فتیش پا رو تو خودم پیدا کردم و دو سال هم هست ازدواج کردم و همسرم هم یه سال از من کوچکتر میباشد.

متاسفانه کسایی که این حس رو ندارند و تجربی هم ندارند در مورد این نظر میدهند، فتیش پا یه حسه که از عشق و علاقه میاد یعنی دوست داری به همسرت خدمت کنی خوشحال نگهش داری بحث جنسی مطرح نیست یعنی تو با بوسیدن پا و کف پای همسرت از لحاظ روحی روانی لذت میبری، سر همین موضوع نزدیک به جدایی همسرم هم بودم ولی با درک شعور بالا با این موضوع کنار اومد، یه چند وقتی هست حس میکنم فامیل متوجه این موضوع شده اند و من احساس شرمندگی میکنم.

ایا به نظر کاربران این تو جامعه بد تلقی میشود و فکر میکنند طرف مشکل روحی روانی دارد؟! چیکار کنم که عادی جلوه کنه؟

 


مرتبط:

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

مجموعه پست های "تسخیر قلب احساسی شوهر"

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!

راه های نازکردن واسه شوهر

رموز عشوه گری و تسخیر قلب شوهر

آموزش گرم کردن شوهر سرد شده !

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

چطور به تقاضای رابطه جنسی شوهرمون نه بگیم که ناراحت نشه؟