سلام تو رو خدا کمک کنید سر در گمم

تو دوران دبیرستان عاشق کسی بودم که دو سالی از خودم کوچیک تر بود , عشق من یجورایی یه طرفه بود چون طرف اصلا بهم محل نمیداد ,بی محلیشو گذاشتم پای بچگیش .

تو همون سالا یه آقا پسری میاد سمت طرف و اونم باش دوست میشه و 5 سال از دوستیشون میگذره گویا قصدشونم ازدواج بوده و این وسط با قبول نکردن خانواده دختر و یه سری مسائل پسره بعد این همه مدت ازدواج میکنه ...

منم اونقدی دوسش داشتم که دوباره سراغش رفتم ولی این بار دختره پشیمون از بی محلیش به منو همه ی اشتباهات گذشتش بود یه جورایی هم دیدش به  پسرا بد شده ,میگه دیگه نمیخواد خودش و درگیر دوستی کنه منم از شناختی که ازش دارم مطمئنم دیگه دست از پا خطا نمیکنه در مورد رابطش با طرف پرسیدمو گفت که اواخر به بغل کردن و بوسیدن کشیده شده نه بیشتر , حالا من موندم به حرف دلم گوش کنم ببخشمش و همچنان عاشقش بمونمو ازدواج یا حرف عقلم که ازدواج با چنیین کسی در آینده ممکنه مشکلات درونی زیادی برام به وجود بیاره ؟ تو رو خدا دوستای خوبم کمکم کنید هر کسی هم تجربه داره بگه 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)