یه چیزی هست که من رو ناراحت می کنه می خوام بگم  تو شرکتی که کار می کنم از آقایی خوشم اومد.

متاسفانه با نگاه به طرف مقابلم نشون دادم که من از شما خوشم میاد هیچی طرف سرش رو انداخت پایین دیگه جای نگاه کرد جواب سلام من رو هم نداد .

بعد ۵ ماه دوباره دیدمش باز هم همین جور می دونید من خودم رو هنوز سرزنش می کنم برای این کارم .

راستش دیگه از خودم نا امید شدم طرف قد کوتاهی داره به زور به یک متر و ۶۰ می رسه  فقط صورت خوبی داشت . بعد اینکه من از لحاظ کاری و درآمد از ایشون بالاتر هستم اینها رو گفتم که شرایط من رو ببینید.

طرفم یه دیپلمه است اینها هیچ کدام مهم نیست می خوام بگم اگر کسی جذب شما نشه نمیشه حتی اگر بهتر هم باشید نکته ای دیگه ای که هست اینه که برای من همه چی بی معنی شده همین آدم که می گم  براحتی باهاش حتی سلام علیک هم بخوام انجام می دم .

واقعا برام آقایون خیلی خیلی عادی شدن عشق و این حرف ها برام  بی معنی و بی خود شده .۳۶ سالم هست انتظار هیچی رو ندارم حتی این آقا که روی خوش به من نشون نداد الآن با خودم فکر می کنم اتفاقا کار خوبی کرد چقدر عاقلانه تصمیم گرفت. تازه اصلا برای خودش نیاورد . حتی تو اداره هم کسی نمی دونه به نظر من یه آدم فوق العاده محترم هست.

وقتی دخترها میگن خواستگار داریم دیگه نسبت به این جمله آلرژی دارم می دونید چرا با خودم می گم چرا باید آدم خواستگار داشته باشه. خواستگار رد می کنن با افتخار من با افتخار می گم تا حالا حتی یه نفر هم خواستگار من نبوده


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خواستگاری دختر از پسر (۶۲ مطلب مشابه) ابراز علاقه برای ازدواج (۸۱ مطلب مشابه)