با سلام

حدود یک و ماه نیم پیش با معرفی برادرم خواستگاری دختر خانمی رفتم هر دو دانشجوییم، من دندون می خونم ایشون پزشکی تو همون روز اول خواستگاری یه موضوعی خیلی تو ذوق من خورد و این بود که ایشون بهشون نمی خوره سنش که 21 ساله خیلی بیشتر می خوره مثلاً سی سال.

قدشون خیلی بلنده و صورتشونم بزرگ ه چاقم نیستن ولی بیشتر می خوره سنش تازه آرایش و اینها هم نداره، تو این مدت آشنایی هم از اخلاق و منش و حیاش خیلی خوشم اومده از نگاهش به زندگی و این مسائل هم از خانواده اش ولی این مساله هنوز تو ذهن من پر رنگه اختلاف سنی مون سه سال و نیمه.

خانواده من به خصوص مادرم می گه دختر به این خوبی دیگه پیدا نمی‌کنی امّا در عین حالم بهم می گه خوب فکر کن می تونی عاشقانه دوسش داشته باشی برای 50 سال یا نه اگه نه الآن بگو نه، خودم هم نمی دونم از طرف شبیه یه دوست مهربون و قابل اعتماده از طرفی خوب حس می‌کنم انگار قیافه اش بزرگتره و نمی دونم چه تصمیمی بگیرم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)