سلام خسته نباشید

پسری هستم تقریبا ۲۰ ساله . آدم معتقدی هستم و سعی می کنم واجبات رو انجام بدم، دانشجوی بورسیه هستم . یعنی خدا رو شکر مشکلی بابت کار ندارم و بعد از پایان تحصیل به سرعت صاحب شغل میشم.

قدم تقریبا ۱۷۵ هست و چهره ام سبزه هست و معمولی و همه میگن قیافه ام شبیه بچه بسیجی هاست. حالا بگذریم فقط خواستم یه خورده با شخصیت و ویژگی هام آشنا بشید.

مشکل من اینه که جثه ام تقریبا لاغره یعنی وزنم ۶۰ هست و راستش منو نگران کرده . چون از همه شنیدم که میگن خانم ها عاشق آقایون چارشونه و خوش هیکل و .... هستند.

معیار هایی که برای ازدواج دارم اینه که طرفم مومن و مقید و محجبه باشه . تحصیلاتش زیاد مهم نیست فقط دانشگاه رفته باشه.

از نظر قیافه و ظاهر هم چیز خاصی مد نظرم نیست ققط به دلم بشینه . همین. آیا خانم ها حاضرن با پسری با این ویژگی ها ازدواج کنند؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بررسی معیارهای ازدواج پسران (۷۱ مطلب مشابه)