با سلام خدمت کاربران گرامی سایت

من حسین ۲۴ ساله دیپلمه و دارای کارت پایان خدمت سربازی و یکی از شهرهای استان لرستان زندگی می کنم با حقوق ماهی ۸ میلیون تومن بدون بیمه در یک کارگاه قنادی کار می کنم.

چند روز پیش آگهی های کار دیوار شهر تهران را دیدم پیک موتوری تهران بدون بیمه زده ماهی ۱۷ میلیون یا کارگر کارخانه با بیمه ماهی ۱۴ میلیون به بالا.

در حالی که شهر ما جای خوب به کارگر کارخانه همون ماهی ۸ میلیون را میدن فقط با بیمه یا به مدیر خط تولید یا مدیر مسئول امور مالی ماهی ۱۰ میلیون با بیمه میدن.

یعنی درآمد کار تو تهران از شهری که زندگی می کنم بیشتره.

کارگری سر میدون یا روزمزدی ساختمان از یکی شنیدم تهران کارگر ساختمانی روزی ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومن اما شهر من روزی ۳۰۰ هزار تومن به کارگر ساختمانی میدن. یا شنیدم راننده اسنپ تهران روزی ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومن کار می‌کنه.

من مجرد هستم و همراه خانواده تو خونه پدری زندگی می کنم ماشین پژو جی ال ایکس و موتورسیکلت دارم، حساب کردم اگه ماشین ام را بفروشم پول اجاره خانه تهران جور میشه البته با این پول پیش من اجاره تهران ماهی حداقل ۵ میلیون هست به بالا  که باز هم با کسر اجاره خانه.

پیک موتوری بشم ماهی ۱۲ میلیون تومن بدون بیمه، کارگر کارخانه بشم میشه ماهی ۹ میلیون تومن با بیمه که از ماهی ۸ میلیون بدون بیمه که من کار می کنم بیشتره.

نظر شما درباره مهاجرت به تهران برای کار و درآمد بیشتر چیه؟،‌ شما تا حالا تجربه مهاجرت به تهران برای کار را داشتید ؟
اگه میشه راهنمایی ام کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)