با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما

من یکی از کاربران این سایتم که فعلا نمیخام خودمو معرفی کنم ولی شاید تو نظرات اسممو گفتم . من در حال حاضر ترم ۴ ارشد برق در یکی از دانشگاههای دولتی تهرانم . چند وقت پیش نیروی زمینی ارتش ازمون استخدام گذاشت این دو روز هم فرایند مصاحبه را برگزار کرد که من هم البته با مدرک کارشناسیم شرکت کردم .

با توجه به شرایط بیکاری منم در این ازمون شرکت کردم البته یکی از دلایل ان این بود ما می توانستیم شهر انتخابی را انتخاب کنیم که من دو شهر یکی شهر خودمان یکی هم شهر نزدیک را انتخاب کردیم.

استخدام ما پیمانی است که ما ۵ سال در شهر انتخابی خودمان خواهیم بود بعد از ان اگر رسمی شویم مثل سایر ارتشی ها می شویم ( ممکن است به جای دور دست بفرستمان).

راستش من روز دوم مصاحبم یکم مردد شدم؛

اول اینکه سطح کسایی که میان ارتش از نظر درسی خیلی هایشان  از من پایین بوده اند.

دوم اینکه ارشدم بقولی میپرد. البته اگه بعد از ۵ سال بمونم شاید بعدا بتونم به ارتش ارائه دهم.

دوم اینکه اگه بمونم باید درد غربت را به جان بگیرم .

سوم اینکه تو ازدواج به مشکل خواهم خورد. چون خیلی از دخترا حاضر نیستند با یک ارتشی ازدواج کنند.

البته الان که اینو مینویسم من مراحل را تمام کردم و احتمال ۹۰ درصد قبول میشم . فقط نمیدونم چرا یک دفعه این شک و دو دلی به من مستولی شد. دوست داشتم نظرات شما. مخصوصا کسایی که خودشون ارتشی ان و یا با ارتشی ها در ارتباط هستند رو بدونم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)