سلام ب همگی 
چند وقتی هست روی دو تا گونه هام ،یه خورده پایین تر از زیر چشمم دو تا لک افتاده شبیه اشک اندازه ی بند انگشت ، می دونم که جای جوش نیست ، یه بار هم متخصص پوست رفتم و صابون و کرم ترتینوئین و... برام نوشتن که شدید پوستم رو خشک کرد و تاثیری نداشت.

الان هم ویتامین سی و ضد لک یه شب در میون استفاده می کنم ، اون دو تا لک اصلا تغییری نکرده ولی باقی پوستم عالی شده ، نمی دونم مشکل چیه ، گوگل کردم ، هم شبیه لکه هایی که مربوط به مشکلات کبدی ِ هم لک هورمونی و هم لک کمبود ویتامین B12 و... هست نمی دونم شبیه لک ملاسما هم هست ، ولی من مجردم لک ملاسما شنیدم معمولا بعده بارداریِ.... موندم که چه کار کنم.

در کل نمی تونم برم پیش تک تک متخصصان ، نمی دونم مشکل از کجاست ، کلافه م کرده، تازگی ها هم پشت لبم یه قسمت کوچیک لک شده ، خودم قشنگ می بینم ولی کمرنگه ، خواهرم میگه نه توهم زدی ، پشت لبت لک نداره! ولی هست.

 لطفا اگه کسی تجربه ای داره راهنماییم کنه که به چه متخصصی مراجعه کنم.
 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
زیبایی و بهداشت پوست و مو (۷۵ مطلب مشابه)