سلام امیدوارم حال دل تون خوب باشه
دخترم ۱۹ سالمه، امسال پشت کنکور موندم  به خاطر درگیر شدن با برخی مسائل و صد البته کم کاری هام بازم پشت می مونم...
با توجه به اینکه فرصت شغلی دیگه ای ندارم و دوست ندارم تو این سن ازدواج کنم، زشته بازم پشت بمونم؟ می دونم بقیه مسخره م می کنن ولی اشکال نداره،‌در کل شما بودین پشت کنکور می موندید؟ برای دبیری فرهنگیان؟ 

اشتباه کردم پارسال دولتی آوردم نرفتم و الآن خانوادم اصرار دارن ازدواج کنم.
دوست ندارم ازدواج کنم هر چقدر هم شرایط طرف مقابلم خوب باشه من امادگی شو ندارم می خوام مستقل باشم،‌خواهش می‌کنم کمکم کنیم و یک راهکار بدین خانواده م رو قانع کنم نمی دونم چی بگم بهشون.
هر چی بگن حق دارن کلی هزینه کردن و چشم انتظاری کشیدن،‌درگیر چیزی شدم که خودم هم فکرش رو نمی‌کردم و نمی تونم براشون توضیح بدم چه کار کنم؟ 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
پشت کنکوری ها (۱۳۳ مطلب مشابه) کنکور (۶۳ مطلب مشابه)