سلام
دوستان من سوالی داشتم هر چند تقریبا خودم کنار اومدم با قضیه ولی گفتم نظر شما بزرگواران رو هم بپرسم! مسئله ای که من دارم شاید خیلی ها باهاش سر و کار داشته باشن ولی خب به هر حال واسه من خیلی پیچیده است!
من متولد 72 هستم دانشجو ام و تا حالا کار نکردم الان قصد ازدواج ندارم ولی به هر حال فکر میکنم در مورد معیار های همسر آیندم!
از همه ی دوستان میخام نظرشونو بگن و سوال منم دقیق بخونن!
من از یه خانواده ی معمولیم زیاد اهل نماز روزه نیستن فامیلامون ولی خب من یه مقدار هستم بر اساس همین معیارم اینه که همسرم مذهبی باشه و چادری! خب این وسط یه چیزایی آزارم میده چون به هر حال به احتمال خیلی زیاد این دختر خودش از یه خانواده ی مذهبی باید باشه! بعد فکرشو بکنین هر دفعه فامیل های ما با فامیلای همسر آیندم روبرو شن چه وضعی پیش میاد! البته یکی از فامیلامون همین راهو رفته ها ولی خب من میبینم پشت سرش چه قدر حرف هست! دیگه متوجه شدم که حرف بقیه برام مهم نباشه که دیه نیست تقریبا!
مشکل دیگه ی من منطقی بودنمه که دوست ندارم مهریه سنگین و هزینه ی عروسی گزاف رو بپردازم ! دنبال یه چیز ساده و مهریه ای هستم که بتونم به خانومم بپردازم نه یه چیزی که منو بترسونه از طلاق دادنش!
همه ی اینا به کنار من خودم آدمم! کلی خطا دارم که واقعا فکر نمیکنم شایستگی همچین خونواده و دختر پاکیو داشته باشم! به هرحال درسته میگم ممذهبیم. ولی خب پیش این خانواده بزرگ که شدم !
با خانوادم میگمو میخندم ولی خب من به هر حال دوست دارم راه دینو در پیش بگیرم!
میدونم از نظر شما من هم خدا رو میخام هم خرما ولی به هر حال دوست داشتم نظر همتونو بدونم شاید کمکم کرد! گفتم دانشجو هستم در ضمن ارشد هم میخوام بخونمو دو سال سربازی هم دارم و بعدش هم دنبال پول جمع کردن و این حرفا پس ازدواج حدودا میوفته 6 الی 7 سال دیگه!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)