سلام به همه کسانی که این متن رو می خونن. نماز و روزه هاتون قبول.
یه مشکلی من پیدا کردم شاید واسه شما خیلی بچه گانه و خنده دار باشه ولی ذهن منو بدجور آشفته کرده.
من پسری 20 ساله هستم. با یک دختر 20 ساله به منظور ازدواج رابطه دوستی برقرار کردم اما بعد از مدتی متوجه شدم که ما اصلا با هم تفاهم نداریم و به درد هم نمی خوریم. و چون ادامه دادن این رابطه گناه های زیادی رو به همراه داره من نمی خواهم دیگه ادامه بدم.

اما طرف مقابل من اصرار زیاد به ادامه این رابطه داره و گفته اگه از هم جدا بشیم دست به کار های خطرناکی می زنه و ... . من دلم نمی خواست که این رابطه با شکسته شدن دل او تمام بشه.

به همین خاطر هر چی برای او توضیح دادم قبول نکرد و به شدت از نظر روحی به هم ریخته. آیا من میتونم کاری برای او انجام بدم تا از این نارحتی در بیاد؟
آیا برقرار کردن این رابطه ها کار اشتباهیه؟ آیا الان من گناه بزرگی انجام دادم؟
از همه اونایی که این مطلب رو خوندن عاجزانه خواهش می کنم که جواب بدن.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)