سلام

پسری ٢٥ ساله هستم

مدرک لیسانس مهندسی پتروشیمی و استخدام یه پتروشیمی سهامی عام با درآمد کمتر از ٢ میلیون که البته بعداً تا ٤_٥ میلیون هم میرسه. البته چون کمتر از یه ساله که شروع به کار کردم هنوز به جز یه پژو ٤٠٥ قسطی و چند میلیون پس انداز چیزی دیگه ای ندارم.

از لحاظ دینی اهل حلال و حروم کردنم.حاضرم خودم و خانوادم از گرسنگی بمیریم ولی یه لقمه حروم سر سفره شون نیارم. نمازم هم به ندرت قضا میشه.دوس دختر نداشتم تا حالا خواستگاری نرفتم اما معتقد تنها کسی که باید نباید بین زن و شوهر مخفی بمونه و نیاز همدیگه رو  بشناسن و برطرف کنن. از لحاظ سیاسی هم نگرشی تندرو و ضد استکباری دارم و معتقدم سازش با دشمن هرگز؛ و از غیر خدا نمیترسم اما خب احتیاط شرط عقله.از لحاظ اخلاقی تا کسی پا رو دمم نذاره کاریش ندارم و گرنه حسابشو میذارم کف دستش. اما خب اکثر اوقات شادم و اهل بگو بخند با خانواده؛ اهل رفیق بازیم اصلا نیستم.

بنده حقیر از لحاظ ظاهری خیلی خوش قیافه ام البته بنظر اطرافیانم. و از لحاظ هیکل قدم ١٧٣ و هیکل لاغر اما ورزیده ای دارم. دوستان عزیز قصدم این بود که خودمو طوری معرفی کنم تا بهتر بشناسید.

بنده قصد ازدواج دارم اما بنظرتون با این شرایط چطور زنی گیرم میاد؟ و انتظارم چقدر باشه؟

و فقط چند معیارم برای زن آیندم در نظر دارم؛

١.مهم ترین معیارم نماز خوندنه و در اون صورت بقیه معیارا مورد بررسی قرار میگیرن.

٢.تحصیلاتش دیپلم باشه و سنش کمتر از ٢٠

٣.به کمتر از ٥_٦ تا بچه راضی نباشه.

٤.خودش و خانوادش اهل تجمل گرایی نباشن.

٥.قیافش بانمک باشه و ایراد خاصی تو صورتش نباشه،سفید باشه؛چون خودمم سفیدم.البته قصد توهین به دخترای سبزه رو ندارم .
٦.قدش کمتر از ١٦٥ باشه و خیلی ضمخت و یا ظریف نباشه چون خودمم درشت نیستم. هیکلشم زیاد مهم نیس آخه چند ماه باشگاه رفتن همه خوب میشن اصن بیخیال مگه قراره پورنو بازی کنیم.
٧.پرحرف باشه بشینه پیشم واسم هی حرف بزنه اما غرغرو نباشه.با صدای بلند حرف نزنه. همیشه لبخند بزنه.بلند نخنده.و شوهرسالار باشه.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)