سلام

خواهشی که دارم آقایون مجرد اصلا نظر ندن با کمال احترام خواهش کردم ازتون ( البته خانومای مجرد خیلی بیشتر میتونند کمک کنند )

 من مهندس مکانیک هستم و الان 23 سالمه و قصد دارم برای دو تا آزمون استخدامی امسال بخونم این طوری که هفته ای 4 روز بخونم سه روز برم سرکار ( نه کار در شان یه مهندس و ماهی 450 هزار تومن چون برای کار اصلیم باید برم مرکز استانمون اونم تازه برم ماهی یه میلیون حقوق میدن چون اول کارمه ولی کارش هست) و از اونجایی که منابع ارشدم با استخدامی یکیه تصمیم دارم برای ارشد هم بخونم ( و دانشگاه های خوبم قبول میشم مثل شریف و ... البته اینو قرار نیست بگم چون بین من و شما که میخوایم تصمیم بگیریم میمونه ) .

و از مال دنیا 500 هزار پس انداز دارم و یه موتور سیکلت و تا اردیبهشت سال آینده تنها با ماهی 450 هزار خونه پدر باید سر کنم .

و همون اول خواستگاری باید اینو بگم که ( جز 3 روزی که میرم سر کار بیشتر از این نمیتونم وقت بذارم ) و به ازدواج هم از نظر عاطفی نه جنسی به شدت نیاز دارم و از اون طرفم تا یه ساله دیگه سرنوشتم رقم میخوره آیا به نظرتون ازدواج میتونه یه کمکی بهم بکنه تا از نظر روان به تعادل برسم؟ ( چون خیلی بهش نیاز دارم ) یا نه برام دردسرساز میشه؟

از سه تا آزمونی که در پیش دارم منو میندازه خودتون بهتر متوجه اید ( جای ما رسمه از همون شب اختیار با خودمونه )

خواهشا کمک کنید الان با این شرایط برم خواستگاری جواب رد نمیدند ؟ یک قسمت از سوالم و آقایون متاهل خیلی خوب میتونن بگن که آیا از آزمون های که در پیش دارم میوفتم یا نه؟

و یک قسمت دیگه خانومای متاهل که آیا این سه روزی که گفتم آیا توقع بیجایی دارم؟

و یک قسمت دیگه اگه خانومای مجرد محبت کنند صمیمانه براشون آرزوی خوشبختی میکنم و اونم اینه که آیا همون اول بهم جواب رد نمیدن و بهم نمیگن هر موقع رفتی سر کار و ماشین و خونه گرفتی بیا بهت زن بدیم .

کسی که تصمیم گرفتم برم خواستگاری ترم 3 و 4 دانشگاهه و یکی دیگه دانشگاه فرهنگیان داره میخونه .

پیشاپیش از جوابتون صمیمانه تشکر میکنم انشاءالله خوشبخت بشین و اگه راه حلی هم برام پیشنهاد دادین ممنون میشم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)