سلام
من یک پسر 25 ساله ام. دانشجوی کارشناسی ارشد یک رشته ی مهندسی خیلی خوب در میتونم بگم بهترین دانشگاه ایران هستم. سربازی ندارم.

خیلی دوست دارم مزدوج بشم. اما الان بیکارم چون وقت کار کردن ندارم. 2 تا پلن دارم. اولویت اول رفتن به یک کشور غربی جهت گرفتن مدرک دکترا ( و موندن در همون جا ) و اولویت دوم موندن تو ایران و پیدا کردن یک کار مناسب با همین مدرک ارشدم هست.
خانوادم از لحاظ مالی متوسط هستن و اگر در ایران بمونم کمی میتونن کمکم کنن. (خارج از کشور خیلی نیاز به کمک ندارم)
از لحاظ ظاهر هم از متوسط کمی بالاتر هستم. مذهبی اصلا نیستم و به اخلاقیات شدیدا پایبندم. ( مسائلی مثل پول سالم، رعایت اخلاق،عدم خیانت جنسی و عاطفی ... )

میخواستم بدونم دختر خانوما اگر شخصی مثل من بیاد خواستگاریشون و وضعیتش رو بگه و بگه که وضعیت نهاییش 1 تا 2 سال دیگه مشخص میشه؛ خودش و خانوادش چه جوابی میدن؟

معیارهای خودم هم اخلاق خوب،تحصیلات خوب،زیبایی نسبی و مهمتر از همه وفاداری هست...

ممنونم

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)