سلام

چند وقت اخیر درباره ابراز علاقه دختر به پسر پست هایی کار شد

ضمن اعلام موافقت ضمنی خودم با این موضوع، باید به نکاتی قابل توجه اشاره کنم: 

 ۱- همون طور که یه پسر از دختر درخواست آشنایی می کنه و گاهی نه میشنوه، ممکنه یه دختر هم نه بشنوه

 ۲- جواب "نه" پسر، به منزله کلاس گذاشتن، اصطلاحاً از خودش در رفتن، جوگیر شدن و غیر ذلک نیست و ممکنه دلایل متعددی داشته باشه؛ پس باید به پسر حق انتخاب داده بشه

 ۳- پسر ها هم باید این ظرفیت رو در خودشون ایجاد کنن، اگه پاسخ شون نه هست، محترمانه بگن، اگه پاسخ شون مثبت هست، از روی بازی کردن با طرف نباشه (این مورد تشخیصش با خود دختره) 

 

۴- همچنین رازدار هم باشن و نرن به دوستان و فامیل و حتی خانواده نگن چی شد چی نشد 

 ۵- با همه این اوصاف، بهتره دختر علاقه ش رو در عمل نشون بده و اگه به زبون آورد، قبلش آمادگی هر جوابی داشته باشه 

 پس اینکه یه دختر میگه من ممکنه ابراز علاقه کنم و نه بشنوم، کاملاً طبیعیه، ممکن هم هست بله بشنوید، و این اصلاً دال بر غرور پسر نیست

 خواستم صرفاً این نکات رو گوشزد کنم و نظر شما رو هم بشنوم و اگه صلاح بود پست بشه. ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه) جواب رد به دختر (۳۳ مطلب مشابه)