سلام

من 24 ساله هستم و تقریبا دو ماهی میشه که به یه دختر خانمی توی دانشگاه علاقه مند شدم. خیلی زیر نظر گرفتمش که تا حدی که میشد مطمئن بشم که دختر سالمی هست.

رفتار خیلی محترمانه ای داشت و خیلی سر سنگین و با شخصیت بود. من خیلی دو دل بودم به خاطر اینکه تا حالا توی زندگیم به کسی ابراز علاقه نکرده بودم و از اونجایی که کلا علاقه ای هم به دوستی های گذرا و این مدل روابط ندارم و از طرفی هم فعلا موقعیت ازدواج رو ندارم مانده بودم که چه کار کنم تا اینکه به اصرار و مشورت دوستان تصمیم گرفتم این مسئله رو با این خانم در میون بزارم.

خلاصه توی خیابان دانشگاه جلوش رو گرفتم و شروع کردم به صحبت کردن باهاش. اول از همه ازش معذرت خواستم که توی خیابان جلوش رو گرفتمو بهش توضیح دادم که  چون چاره دیگه ای نبود مجبور شدم.

احساساتم رو باهاش در میون گزاشتم و بهش گفتم که دنبال رابطه های گذرا نیستم و به چیزای بیشتر از این فکر میکنم و خلاصه ازش خواستم که به من اجازه بده که بیشتر باهاش اشنا بشم.

منتهی میان صحبت های من گفت که متاسفانه جوابش منفی هستش چون خواستگار داره و از لحاظ اخلاقی درست نمیدونه که همزمان با دو نفر رابطه داشتم باشه.

اما من بهش توضیح دادم که من دو ماهی بهش فکر کردم و کلی با خودم کلنجار رفتم تا به خودم اجازه دادم که بیام جلو .

پس ازش خواستم کردم که اون هم بهم فکر کنه و بعدا بهم جواب بده. خلاصه ایشون هم قبول کرد و بهم گفت که فکر میکنه و توی دانشگاه میاد و باهام صحبت میکنه.

الان واقعا ذهنم درگیر که اگر واقعا خواستگار داره پس چرا قبول کرد که بیشتر فکر کنه؟ و اینکه اصلا ایشون به من علاقه ای داره ؟ یا فقط به خاطر اصرار من به ظاهر قبول کرد که بیشتر فکر کنه؟
ممنون میشم راهنماییم کنین. من واقعا بهش علاقه مند شدم و میخوام که بیشتر بشناسمش


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)