سلام
من متولد 75 هستم و یک ماه دیگه 20 سالم میشه.
حرفم یکم خنده داره ولی یه عمو دارم که پولداره ( خیلی پولداره ) و هر وقت با خانوادشون میاد خونه ما شب نشینی با خانواده من در مورد من و دخترشون حرف میزنند و میگن شما به هم میاید و قول هایی الکی میدن مثل یه خونه میزنم به نامتو و....

دختر عموم هم قشنگی خودشو داره ولی من دوسش ندارم و دوست دارم همسرم غریبه باشه و حالا میترسم تا چند وقت دیگه خانوادم دست بکار بشند و برن با خانواده عموم برای قول دخترشون را بگیرین و من بهشون گفتم که دختر عموم را نمی خوام و اونا هم خجالت می کشن به عموم بگن و برام یه شرط گذاشتن که باید یه دختر پیدا کنی که ما بهونه داشته باشیم به عموت بگیم که خودش یکی دیگه رو دوست داره.....

حالا مشکل من اینه که چون نماز خون و با مومن هستم و تا حالا تو روی هیچ دختری نگاه نکردم و همیشه سرم پایین بوده و با هیچ دختری حرف نزدم و دوست دختر هم اصلا نداشتم الان اگر از دختری خوشم بیاد چجور پیشنهاد ازدواج بدم آخه تا حالا تجربه نداشتم باز شما می تونید یه راهنمایی کنید؟!!!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)