سلام  بر همگی

من به رشته جامعه شناسی خیلی علاقه دارم و می خوام از شما چند سوال بپرسم.

_آیا شما اطلاعاتی در رابطه با تحصیل رشته جامعه شناسی در خارج از کشور دارید؟

_کسی از اطرافیان تون از طریق رشته جامعه شناسی بورسیه نشدن؟ (تجربیات شون رو بیان کنید لطفاً )

همین طور که از سوالاتم متوجه شدید؛ به اپلای فکر می کنم.

من  سال دیگه از مدرسه فارغ التحصیل می شم و به دانشگاه می رم(نظرات شما می تونه در انتخاب هدفم کمک کننده و مفید باشه )  اگر صحبتی در رابطه با رشته جامعه شناسی دارید و حاوی اطلاعاتی در این زمینه هستید ممنون می شم بنویسید.  

حتما در فرصت مناسب با یک مشاور هم صحبت می کنم.



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل در خارج (۲۷ مطلب مشابه) مهاجرت به خارج (۲۴ مطلب مشابه)