سلام

خب مقدمه اینکه من دو تا رابطه عاشقانه داشتم یکیش با آشنا بوده که کاملا 1 طرفه و منجر به شکست شده و دومی به 1 غریبه که بعد از  4 سال رابطه پاک با خیانت طرف مقابلم خاتمه یافته...

الان 4 تا کیس ازدواج دارم به ترتیب :

1 دختر خانوم دانشجو و 100% حسابی و پاک که هم  رشتم بود از نظر قیافه از 80/100 و از نظر بدنی 40/100 فقط مساله ای که هست نمیدونم الان وضعیت تاهلش چجوریه نشونه هایی دریافت کردم که ایشون دارن متاهل میشن اما نمیدونم چجوری مطلع شم و اگر شدم چیکار کنم با توجه به شرایط ، علاقه من به ایشون 70/100 هست

2 یکی دیگه هست، دانشجوی کامپیوتر از نظر چهره و حالت رفتاری شبیه همون آشنامون،روابط عمومیش مثل خودمه، از نظر قیافه هم شبیه ایشون، اما از نظر بدنی 70/100 هست. شناختی ندارم، علاقه م 80/100

3 یه مورد هست از نظر فعالیت های اجتماعی شبیه به همیم. دانشجوی پزشکی هست اما با سطح خانواده خیلی پایین ؛ ولی مذهبی و دختر خوبیه. خودم یه بار دیدمش اما پیشنهاد خانواده س. از نظر چهره ساده س، از نظر بدنی 40/100، شناخت دیگه ای ازش ندارم.

4 از نظر فعالیت های اجتماعی شبیه به همیم، ولی ایشون مدیر خوبیه و من مجریه خوبی. از نظر چهره متوسطه و از نظر بدنی هم همینطور. خونواده موافقن باهاش، شناخت بیشتری روش ندارم. علاقه م بهش 40/100

در مورد خودمم گلیممو همیشه از آب کشیدم بیرون، همیشه با این که راضی بودم از زندگیم ولی هرکاریم تونستم واسه پیشرفت خودم کردم. آدم خونواده دوستیم، اجتماعی با روابط عمومی بالا...

حالا به نظرتون چیکار کنم؟؟؟؟؟
باتشکر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)