سلام دوستان

یه سوال اساسی داشتم و اون هم اینه که از کجا دختر پیدا کنیم برای ازدواج؟

شخص خودم رو میگم که مذهبی هستم و خب در دوران دانشگاه چه کارشناسی چه ارشد سن و پس اندازی نداشتم که جرات کنم برم به یه دختر پیشنهاد ازدواج بدم.

الآن که سربازیم تموم شده و چند سالی دارم کار می کنم و آینده نگر تر شدم واقعاً موندم از کجا دختر مورد علاقه م رو پیدا کنم؟ من دوست ندارم از فامیل و آشنا باشه. نسبت به ازدواج فامیلی با احترام به همه شمایی که با فامیل ازدواج کردید من شخصا حس خوبی ندارم. 

واقعیتش من تو یه سایت همسریابی هم عضو شدم و توی این هشت ماهه واقعاً با موارد خوبی آشنا شدم که با اطلاع خانواده سر قرار هم رفتیم و بعدش به نتیجه نرسیدیم. ملاک بعدی بنده هم اینه که خودم انتخاب کنم نه خانواده م و اینکه با رعایت حریم ها یه مدتی آشنا بشیم. مثلا شش ماه کافه و رستوران ببینیم و اخلاق همدیگه رو موشکافی کنیم ببینیم به درد هم می خوریم بعدش نامزد کنیم.

ممنون از همه تون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) پیدا کردن دختر مناسب برای ازدواج (۳۷ مطلب مشابه)