با سلام

من دختری 38 ساله هستم. اگه تا چند وقته پیش هر خواستگاری برام می امد رد میکردم به خاطر ی مسئله ای که خواهر بزرگم برام تعریف کرد.

که شوهرش قبل ازدواج زن صیغه ای داشته . نظرم اصلا برای ازدواج تغییر کرد. منم در خوانواده مذهبی بزرگ شدم و این چیزا برام غیر قابل تحمل. چند وقته پیش من برای یادگیری زبان انگلیسی میخواستم یه فیلم پیدا کنم به صورت فشرده بعد ساعت کاریم یادم بگیرم تا اینکه پسر پسر خاله ای بابام اموزشگاه زبان دارن.

و من باهشون حرف زدم به صورت خصوصی برم پییشون ایشون قبول کردم فرد تحصیل کرد و ایمانی هستن. چند ماه که گذشت از این کلاس های خصوصی ما. مادر ایشون به خونه ما زنگ زدن برای خواستگاری از من. من خیلی تعجب کردم اولش. اخه اونا خیلی مذهبی نیستن. تا حالا حدود 20 تا خواستگاری داشتم و این دفعه با همه دفعه ها فرق داشت برام.

اصلا ی حس خاصی داشتم.  امدن خواستگاری من ، همه تعجب کردن چطور جواب بله دادم. و خودم هنوز بعد ی ماه باور نمیشه چطور شد قبول کردم تا 15 روز دیگه جشن عقدمونه. حالا میخوام بپرسم از خانم های عزیز الان شک به دلم افتاده که نامزدم شاید قبلا با زنی رابطه داشته یا نه ؟ چیکار کنم بفهمم ؟ چون برام خیلی مهمه این موضوع  


مرتبط:

گذشته هر کس به خودش مربوط نیست، من واسم مهمه

علت دروغ گفتن دختری که به خواستگاریش رفتم چی بود؟

نمی دونم از گذشته ی خودم در خواستگاری بگم یا نه ؟

در خواستگاری، گناهان گذشته رو باید فاش کنیم ؟

چقدر باید برا ازدواج گذشته ی دختر رو بررسی کرد؟

بالاخره گذشته ی طرف مهمه یا نه ؟

وقتی به گذشته ی همسرم فکر می کنم به هم میریزم

آیا خانم ها روی گذشته شوهرشون حساسند ؟

گذشته خانم تون چقدر برای شما مهمه ؟

اگه در گذشته دوست پسر داشتی زن من نشو ...