سلام دوستان عزیزم

من دختری حدوداً ۳۰ ساله هستم و چند وقت پیش از یکی از همکارانم خوشم اومد امّا بعد مدتی متوجه شدم ایشون متاهل هستن و از این حسم شرمنده شدم البته در رفتار و گفتار با ایشون هیچ صمیمیتی نداشتم. 

بعد مدتی سر مساله کاری با ایشون چند بار صحبت کردم و در کمال ناباوری ایشون خیلی صمیمی با من صحبت کردن و بهم پیشنهاد دادن (مطمئنم که هیچ صمیمیتی از طرف من نبوده و همیشه رسمی با هاشون صحبت کردم و مشکل از ذات خراب ایشونه) 

خیلی صریح پیشنهاد رو رد کردم و خیلی هم تند برخورد کردم و رابطه همکاریم رو باهاشون قطع کردم و ایشون رو بلاک کردم، حالا مساله‌ای که هست خودم و افکارم هست که مدام بهشون فکر می‌کنم. 

می دونم اصلاً ایشون آدمی که من فکر می‌کردم نبوده و کاملاً غیراخلاقی و آدم بد ذاتی هست و اصلاً متاهله و اون حس و خوش اومدن اولم از سر نادانی بوده، تمام اینها رو می دونم و می دونم تحت هیچ شرایطی در هیچ پروژه‌ای باهاشون همکاری نمی‌کنم و قطعاً بیکار موندنم شرف داره به همکاری با این آدم.

از شما درخواست دارم راهنماییم کنید که چطور این افکار رو از ذهنم دور کنم و کاملا ازشون متنفر بشم و ذهنم آزاد بشه، فقط و فقط آرامش می خوام

والسلام


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
فراموش کردن عشق قبلی (۶۰ مطلب مشابه)