سلام روز تون بخیر

من ۲۲ ساله هستم و دانشجوی علوم پزشکی

راستش سؤالی داشتم در مورد چیزی که خیلی ذهنم رو درگیر کرده این دو سال.

من ظاهر خیلی خوبی دارم یعنی این طور میگن و این طور نشون میدن در مواجهه با من!

 و از وقتی وارد دانشگاه شدم تغییراتی کردم که فکر می کنم به خودم نزدیکتر شدم امّا از خدا دورتر. چادری که اجباری بود کنار گذاشتم چون واقعاً هم سختم بود هم به دلیل مسائلی زده شده بودم ازش ولی هنوز براش حرمت قائلم و اگه چادر سر کنم درست می پوشم. 

ضمن اینکه یه آرایش کوچولو و خیلی محوی روی صورتم دارم که دوستانم میگن اصلاً نمیفهمن اگه نمی گفتم امّا من متوجه تغییراتش روی صورتم میشم چون پوست و موی روشنی دارم و جدا رنگ و رو میده بهم. 

حالا با این وصف پسرهایی که میان جلو و ابراز علاقه غیرمستقیم می کنن یا می خوان باهام کم کم آشنا بشن، یا پایه مذهبی آنچنان قابل قبول ندارن یا اگه دارن این طوریه که حس می کنم منو برای ظاهرم می خوان. 

مسلماً اوایل برام خوشحال کننده بود و هیجان زده می شدم از پیشنهادات و از فهمیدن اینکه کسی روی من اصطلاحا کراش داره! به خصوص اگه کسی سرش به تنش می ارزید دیگه هیچی امّا با گذشت این مدت خیلی سخت می گیرم و دوست دارم آدمی که منو بخواد برای چیزهای عمیق تر و جودم بخواد. حتی کسی که بهش علاقه دارم هم پالس هایی ازش دریافت می کردم امّا اون هم حس می کنم فقط دنبال زیباییه تا فکر و شخصیت.

به همین دلیل سنگینی همیشگی رفتارم با اون صد برابر بود و بنده خدا فکر کرد ازش فرار می کنم یا بدم میاد! من نمی تونم آرایشم رو کنار بذارم، نمی تونم دیگه کامل موهام رو بپوشونم. 

می دونم می گید شدنیه امّا اراده پولادین می خواد جنگیدن با این نفسی که تا حالا توجه زیادی بهم داده. همه این ها رو گفتم که برسم به پسری که ذهنم رو درگیر خودش کرده. 

چون تو کار تحقیقات بود(منم بودم) معروف بود و آیدی تلگرامش رو که پروفایل های مذهبی می ذاشت رو دیده بودم تا امروز که دیدمش از نزدیک. واقعاً نجابتش رو دوست دارم. از اعتقاداتش خوشم میاد چون منم اون ها رو دارم فقط یه خورده با ظاهر مذهبی فاصله دارم. 

می خواستم بدونم میشه واقعاً یه پسر مذهبی میانه رو کسی مثل منو ببینه؟ باهام صبر به خرج بده و از نگاه اول ظاهری قضاوتم نکنه؟ کلا چطور میشه آدمی رو خواست که مذهب و نماز و روزه و اعتقاد به اهل بیت رو داشته باشه کسی مثل من؟ شدنیه؟ این هم مجدد بگم من خیلی سنگین رفتار می کنم به خصوص جلوی آقایون و سرم تو کار خودمه امّا نمی دونم چطور میشه کسی مثل خودم رو پیدا کنم چون از ظاهربینی خسته شدم دیگه...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج با پسر مذهبی (۲۸ مطلب مشابه)