8 / 3 / 97 :

سلام

راستش وقتی ادم یکی رو دوست داره خب نمیتونه تو دلش نگه داره چقدر نگاه از دور دیگه چقدر نگاه ؟ خدایی نیاین بگین که اره تو نگاش میکنی مزاحمت درست میکنی باعث میشی ناراحت شه
نخیر این طور نیستش ایشون خودشونم فهمیدن که من قصد انجام کاری یا مزاحمتی ندارم و خب ایشونم نگاه میکنن .

میخوام فقط بهش بگم که" من آره این جوریه به شما حس دارم و به این دلایل چیزی نگفتم و نمیتونستم تو دلم نگه دارم و خب شما منو نمیبینین دیگه پس خیالتون راحت باشه که اتفاقی بعد این مکالمه نمیوفته فقط خواستم حسمو بدونین "

خواستم بپرسم که خانوم های محجبه اگه توی این شرایط قرار بگیرین واستون ایجاد مزاحمت نمیشه؟

میدونم ایشونم یه حس اعتماد بهم دارن و فهمیدن که کاری نمیکنم چون توی این سه سال نکردم ولی حس دوست داشتنو نمیدونم خب آخه چه دلیلی داره دختر خانومی که همیشه سرش پایینه هیچ بنی بشری رو نگاه نمیکنه فقط وقتی منو میبینه ....

خواهشا قضاوت بد نکنین چون شما نمیدونین دقیقا شرایط چه جوریه ، فقط میخوام حسم رو بهش بگم و از شهرمون برم چون بعدا تو دلم میمونه ، این اواخر خیلی بهش حس پیدا کردم یه جورایی دوسش دارم ...

اینم هست که دقیقا نمیدونم چه جوری بهش بگم؟چون توی مسیر رفت آمده و چه جوری صداش کنم ؟چه جوری بگم محترمانه باشه ؟

ممنون بابت وقت گذاشتن و راهنمایی هاتون

-----------------------

15 / 12 / 96 :

سلام

من یه پسر تقریبا بیست ساله هستم . یه مسئله برام پیش اومده راهنمایی میخوام .

بنده هر روز مسیر دانشگاه رو با اتوبوس میرم ، و بعضی روز ها که کلاسم اول صبحه 7 حرکت میکنم . حدود یک ساله که یه دختر خانوم به نظر 26 25 ساله رو میبینم توی اتوبوس و مسیرمون یکیه ، وقتایی که اول صبح حرکت میکنم میبینمشون . محل کارشون نزدیک دانشگاه ماست که یه مهد کودکه و هر روز صبح اونجا میرن و دو سه بار در هفته میبینمشون . ایشون دختر محجبه چادری هستن ، خب اوایل که عادی بود ، اما بعد یه مدت یعنی همین اواخر که شده یک سال حدودا ، یه نگاه هایی بینمون توی اتوبوس رد بدل میشه . البته زیر زیرکی نگاه میکنن تا منم چشمم تو چشمشون میوفته سریع سرشونو بر میگردونن .

خب وقتی دو نفر یعنی دو جنس مخالف همو زیاد ببین یه حسایی بینشون ایجاد میشه که خب توی منم شده ... منتهی نکته اینجاست که من بیست سالمه و ایشون خیلی از من بزرگ تر هستند مطمئنم که اگه رابطه ای برقرار شه قطعا به ازدواج ختم نمیشه چون نمیتونه که بشه .

الحق که اگه شرایط سنی مالی و ... جور میبود خب برای خواستگاری و از این بحثا اقدم میکردم ، من آدم اهل دختر بازی اینا نیستم ولی خب از ایشون خوشم اومده با اینکه میدونم تهش هیچی نیست . چون مدت زیادیه همو میبینیم و ملاک های ظاهرییم رو داره واقعا ... از لحاظ پوشش یه جورایی هم کمرنگ در حد ظاهر دوسش دارم خدایی، نظر شما چیه؟ به نظرتون توی این مواقع باید چیکار کنم؟ بهش بگم؟ واکنشی نشون ندم؟ اگرم بخوام بگم بهشون چی دارم که بگم؟ و اینکه اونجا جای شلوغیه و ایشون هنزفری میزارن گوششون و اگه صداشون بزنم جنبه خوبی چندان نداره و حتی ممکنه صدا منو نشنون و خب ...... بقیشو میدونین دیگه......

نظرتون چیه؟ راه درست چیه؟ چیکار کنم؟ راهنمایی میخوام

 مرسی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)