سلام

بچه ها تو رو خدا کمکم کنید دارم نابود میشم. تپش قلب شدید به بقیه مشکلاتی که داشتم اضافه شده میترسم سکته کنم و تا آخر عمر بسوزم.

من پدر به شدت مغروری دارم پدرم با اخلاق تند و توهیناش باعث مشکلات روحی مامانم و بدبختی من و خواهر برادرام شد.

با اینکه مشکل مالی نداشتم ولی برادرم شیش ساله که اعتیاد پیدا کرده و خودش میگه از بس بابا جلو مردم کوچیکم کرد. جدای عذابی که این مدت از طرف بردارم کشیدم و مشکلات روحی شدیدم، همیشه خودمو دلداری دادم من راهم از بقیه جداس و درس خوندم و درس خون و خوشتیپ بودم.

بابام آدم سرشناسیه اونم بخاطر پولداریش. با این اوصاف همیشه میگفتم خدایا یه شوهر با اخلاق ازت میخوام یه آدم پاک که عاشقش باشم .الان نامزد کردم. مدت کوتاهیه ولی اصلا نمیتونم عاشقش بشم با اینکه مودب و سالم و خوش اخلاقه نمیتونم بهش دل بدم.

بهم گفتن تجربه عشق نافرجامی که داشتی باعث این موضوع شده. ولی من تو محیط خانوادگیمون خیلی ضربه خوردم. واقعا احساس میکنم یه آدم عصبی و افسرده شدم و از هیچی لذت نمیبرم. از ته دلم خواستم عاشق این پسر بشم ولی نمیشه. مدام گوشه اتاقم کز کردم و گریه میکنم.

اعتقاد دارم مشاوره نمیتونه کمکم کنه ولی شاید تجربه چند نفر بتونه کمکی باشه.

پیشاپیش ممنون از راهنماییتون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)