سلام

یه سوال برام بوجود اومده
به نظر دوستان آیا ازدواج مانع رسیدن انسان به آرزوهاش میشه؟!!
راستش من خیلی مشتاق ازدواج بودم ولی میترسم مانع از این بشه که من پیشرفت کنم.
راستش برای مثال من قصدم اینه دو تا مدرک فوق لیسانس بگیرم که البته برنامش ریختم و تواناییش هم دارم.
بماند چی
و اینکه چند ده تا برنامه دیگه تو ذهنم مرور می کنم.
راستش به این فکر می کردم که همه میگن ازدواج برای ادم انگیزه میاره ولی سوال برامو بوجود اومد همین ازدواج آیا راه رسیدن به هر آنچه ازوم هست رو نمی گیره؟
یعنی در گیر خانواده شدن مانع از این نمیشه که من سطح خواسته هام در سطح رفع نیاز همسر تقلیل پیدا کنه و من دیگه نتونم برا ی هر انچه که آرزو دارم تلاش کنم؟
میگن انسان یک بار زندگی می کنه و بعدش میمیره.
به نظر تمام دوستانی که اینجا هستن یک انسان عاقل کدوم راه انتخاب می کنه ؟
ازدواج و تقلیل خواسته هاش به رفع نیاز خانواده یا نه تلاش برای رسیدن به هر اونچه دوست داره؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)