سلام

من یک پسر ....هستم و یک دختر عمه دارم 

یک سوالی داشتم :

من این دختر عمه ام را خیلی دوست دارم و او هم همین طور است از رفتار ها و نگاه هایش کاملا مشخص است که البته آن قدر زیاد است نمیتوانم بگویم. میخواستم ببینم ازدواج در سنین بین ۱۵ تا ۲۰ سال چقدر اتفاق میافتد؟

 آیا ما میتوانیم با هم ازدواج کنیم؟ خانواده ی ما خیلی درباره ی سن ازدواج حرف نمیزنند حتی درباره ی برادرم هم که ۱۹ سالش است. هم حرفی درباره ی ازدواج نمیزنند. من چه کار باید بکنم؟ خیلی او را دوست دارم ولی در عین حال از او خجالت هم میکشم. او هم همین طور.


بگویید چه کار میتوانم بکنم

خواهشن هر نظری دارید در جواب برایم بنویسید. هر جوابی.

با تشکر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)