سلام

من یه پسر ۳۰ ساله ام ، از طریق خانواده با یه دختری آشنا شدم که مطلقه هست ، نزدیک چند ماهی با یه مرد عقد بوده، به گفته خودش باکره هست و ظاهرا دختر نجیب و آرومی هست موضوع اختلاف شون هم دروغگو بودن همسر سابقش بوده.

من خودم نه تا حالا ازدواج کردم و نه رابطه ای با جنس مخالف داشتم. از نظر خانوادگی هم سطح هستیم، از نظر ظاهری من ۱ نمره بیشتر از اون می گیرم . حالا دو تا سوال دارم.

۱ـ آیا این ارتباط و ازدواج می تونه کار اشتباهی باشه ؟ چرا ؟
۲- برای آشنایی من تمام زندگیم رو براش تعریف کردم ولی اون نمی تونه درست با من ارتباط کلامی برقرار کنه و همه ش انگار یه گاردی داره و انگار تجربه تلخی که قبلا داشته رو نتونسته فراموش کنه و باهاش کنار بیاد ، به نظرتون باید چه کار کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج زنان مطلقه یا بیوه (۷۷ مطلب مشابه)