سلام ...

بنده قصد دارم اقدام به ازدواج کنم ولی یکی دو تا مشکل مهم دارم که امیدوارم خانوم های این سایت کمی من رو راهنمایی بکنند. خصوصا خانوم هایی که در شهری غیر از تهران زندگی میکنند.

من دانشجوی دکتری هستم و اهل تهران ... مشکل من این هست که قصد دارم به دلایل مختلف تا دو سال دیگه تهران رو ترک کنم و به شهر دیگه ای برم. بنابراین احتمال اینکه بتونم از تهران دختری رو پیدا کنم که حاضر باشه اینجا رو ترک  کنه خیلی کم هست... به نظر شما اینطور نیست؟؟

راه دیگه ای که دارم این هست که از شهرستان دختری رو پیدا کنم که حاضر باشه دو سال با من تو تهران زندگی بکنه و بعد برگردیم به شهر ایشون . به نظر شما و با توجه به شناخت نسبی که از خودتون و دوستانتون و فرهنگ شهرتون دارید همچین موردی رو به راحتی میشه پیدا کرد؟  خود شما در چنین شرایطی بودید قبول میکردید؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)