سلام
میخواستم اول از همه اگر کسی تجربه چنین ازدواجی داره بگه ، و ثانیا بقیه هم چه دختر و چه پسر نظرشون رو صادقانه بگن!

راستش من حودم خدا رو بینهایت بار شکر، ظاهرم خوبه و قابل تحمله! و کلا فامیل های دو طرفمون هم همه خوبن خداروشکر. و همه شونم با کسای همسطح خودشون ازدواج کردن.

ولی خب بعضی وقتها از پیدا کردن دختر خوشگل خسته میشم و اصلا با خودم میگم قیافه یک معیاره، و خیلی معیار های مهم دیگه هم هست که اونا شاید مهمتر باشه!

و بعضی وقتها هم از دخترای با ظاهر معمولی و حتی کمی پایینتر هم خوشم میاد ( از حیا و نجابت و حجاب و تحصیلات و طرز فکر و ...........) ولی از ترس حرف مادرم! و بقیه فامیلها، از ترس اینکه مبادا کسی چیزی جلو روش و یا پشت سرش بگه و بشنوه و دلش بشکنه، و یا خودم بفهمم و برم جوابشون رو بدم و روابط فامیلیمون خراب بشه، تا حالا جرات چنین کاری نداشتم که سمت دختر نه خیلی زیبا برم برای ازدواج .

آیا کسی بوده چنین چیزی رو تجربه کنه ( البته از آقایون منظورمه چون نمونه ی برعکسش به مراتب پذیرفته شده تر هست و کم رخ نداده)؟ همچنین آیا خانومی هست که فکر کنه ظاهرش از شوهرش پایینتره؟ آیا تجربه ای در این زمینه داره که بگه؟

مجردها هم اگر چیزی دیدن یا شنیدن و میدونن صحت داره بگن که برخوردها با این قضیه چطور بوده؟ آیا بحث خراب شدن رابطه دختر و پسر هم شده؟ آیا فقط اولش بوده یا نه بعدا هروقت بقیه اینهارو دیدن نیش و کنایه شون رو زدن و عقده و حسادتشون رو خلی کردن؟!

راستش واسم خیلی سخت و غیر قابل تحمله کسی از زنم ایراد بگیره! اصلا کلا به هم میریزم! از طرفی هم همیشه تو زندگیم سعی کردم بهترین چیزهارو داشته باشم و به خوش سلیقه بودن معروفم!
اما حالا میترسم اگر زن غیر زیبا بگیرم بهم بخندن، مسخره کنن، پشتم حرف بزنن، حتی توی روم بگن یا رفتار ناشایستی بکنن! یا حتی یه نگاه کنایه آمیز تو خیابون هم میتونه منو به کل داغون کنه! و حتما روی احساس اون دختر و رابطمون هم موثر خواهد بود!

قبول دارم بهترین چیز تناسب و همسطح بودنه، ولی وقتی کسی با ویژگی های دیگه ای که مطلوب شماست پیدا نمیشه که ظاهرشم متناسب باشه، و از اون طرف از بعضیا خوشت میاد که تناسب ظاهری ندارید، تکلیف چیه؟؟؟؟

اصلا و ابدا دلم نمیخواد کسی شعار بده! لطفا فقط و فقط پستی بذارید که اگر تو موقعیت بودید عمل میکردید! ممنون

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)