سلام وقت همگی بخیر

قضیه از این قراره که من از یه خانومی خوشم اومده و قصد دارم ان شاء الله باهاشون ازدواج کنم

البته یه سری مسائل این وسط هست که حالا مهم نیست بگذریم. ولی یکی از مهم ترین ها شغل بنده هست

من فعلاً دانشجو هستم و ان شاء الله یک سال دیگه درسم تمام میشه

شغل آینده من اینجوریه که ان شاء الله مهندس مکانیک کشتی می شم. یعنی باید ۴ الی ۶ ماه رو باید روی کشتی باشم و ۲ الی ۳ ماه هم روی خشکی باشم به عنوان مرخصی

الآن نمی دونم ایشون با شغل من کنار میان یا نه؟ 

ولی اگر احیاناً ایشون قبول نکردند نمی دونم دید بقیه خانم‌ها به این شغل چیه

آیا قبول می کنند یا نه؟ 

اینم بگم بنده آدم مقیدی هستم. نمی خوام خدایی نکرده ادعا بکنم که آره من مومنم ولی خدا رو شکر سمت خیلی چیزها که بعضی از جوون های این دوره زمونه میرن نرفتم.

 

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) بررسی معیارهای ازدواج پسران (۷۱ مطلب مشابه)