سلام
میخواستم یه مشاوره و راهنمایی از دوستان بگیرم. من میخوام کار شخصی خودم رو شروع کنم و میتونم با توجه به توانایی هام ماهی دست کم 2 میلیون درآمد داشته باشم. اما یه حس منفی توی کار کردن دارم. احساس میکنم که طرف مقابل من همش میخواد سر من کلاه بذاره یا نظرات غیر منطقی خودش رو غالب کنه.

حالا چند تا سوال دارم:

1. من چطور میتونم این حس که دیگران سر من کلاه میذارن، از خودم دور کنم؟

2. در قرارداد و مسائل کاری تا چه حد نظر دیگران رو بپذیرم؟

3. چجوری در مقابل خواسته های غیرمنطقی طرف مقابل مقاومت کنم؟

4. احساس میکنم اگر بگم نه، ممکنه برای من بد بشه!

5. میخوام سعی کنم رک باشم. آیا این خوبه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)