با سلام

پسرم و 20 سالمه.به عکاسی علاقه دارم اما احساس میکنم که این رشته نمیتونه رشته ی درامدزایی باشه. البته من هنوز اطلاعات زیادی تو این زمینه ندارم و فقط تو سایت ها یه چیزایی خوندم. از دوستان چند تا سوال داشتم.

-واسه اینکه بتونم تو این رشته موفق بشم باید چیکار کنم ؟ من هیچ تجربه ای توی عکاسی ندارم تنها چیزی که میدونم اینه که میدونم عاشق عکاسی هستم و اقوام و اطرافیان همیشه به من گفتن که عکس های خوبی میگیرم ( فعلا با موبایل! ) و یه جورایی استعداد و اون ذوق هنری رو دارم! ( البته منظور من اون عکاسیی نیست که میری تو مغازه و میگین یه عکس 3*4 واسه کارت ملی میخوام ! )

-اگر اطلاعاتی دارید در مورد عکاسی خیابانی یا پرتره و ( یا هر زمینه دیگه )... و اینکه کدوم یکی توی ایران بهتره و نحوه ی درامد داشتن از هر کدومو بگید

- تحصیلات دانشگاهی واسه این رشته بهتره یا شرکت تو دوره های آموزشی یا فرقی نداره؟ ( البته رشته دانشگاهی من عکاسی نیست )

- واسه شروع چیکار کنم ؟! خیلی گیج و سردرگمم و دقیقا نمیدونم چطوری راهمو پیدا کنم ...

- و در آخر اینکه اگه بخوام گالری بزنم شرایطش چیه؟ دقیقا باید چیکار کرد ؟

خلاصه هر چی اطلاعات دارید خیلی ممنون میشم بهم بگید.

تشکر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)