با سلام

 من حدودا 23 سالمه و دانشجوی پزشکی و نظامی هستم حقوق ثابتم تقریبا 500 تومنه که تا چند ساله آینده زیادتر میشه .

خانواده ما وضعش متوسط هست من تک فرزندم یه ماشین ساده دارم با یه حساب بانکی معمولی حدود 10 تومن یه خونه 50 هم تو تهران خریدم 

سوالی که ذهنه منو درگیر کرده اینه ؛

خانوادم میگن برا تو زوده که ازدواج کنی و الان با این شرایط کسی به تو زن نمیده ، اما من احساس میکنم اگر زن بگیرم زندگیم خیلی بهتر میشه و راحت تر میتونم درسامو بخونم ( آخه یه ساله وضع درسیم ضعیف شده چون خیلی احساس تنهایی میکنم )

به هر کدوم از بزرگترا گفتم میگن نه روده میخواستم بدونم واقعا طرز فکر من اشتباه هستش که میتونم زن بگیرم ؟؟؟ واقعا برام زوده ؟؟؟؟ 

ببخشید اینطوری میگم اما دختر حانمای گروه اگه کسی با این شرایط بیاد خواستگاریتون شما قبول میکنید؟؟؟؟؟؟

البته اینم بگم معیارای من یکی اینه که خانمم تحصیلاتش در حد من باشه وضعش مالی معمولی باشه و تک فرزند نباشه و از همه مهمتر اخلاقش خوب باشه .

ببخشید سرتونو درد آوردم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)