سلام

سوال مهمی که ذهنم رو مشغول کرده اینه؟
آیا با شرایط خاص من کسی قبول می کنه با من ازدواج کنه؟ برای خواستگاری اقدام کنم؟ بنده جوانی 25 ساله با مدرک لیسانس کارمند شرکت نفت هستم.

نسبتاً متدین ام (توی مسابقات قرآنی مقام کشوری هم داشتم). با خانواده ای در سطح مالی متوسط. از نظر اخلاقی هم نشونه اصلیم بین رفقام شاد بودن و بذله گوییه. اهل مطالعه شعر و رمانم.

البته روانشناس صنعتی سازمانمون هم توی تست های صنعتی به بنده گفتن برونگرا، لمسی و احساسی هستم.

به هر حال مشکل من شغلم هست که به واسطه اون باید 14 روز توی بیابون دور از شهر خودم و خانواده باشم و 14 روز تعطیل و در کنار خانواده.

حالا با این شرایط به نظر شما آیا کسی حاضر میشه با یه آدم ِ یه خط در میون :) ازدواج کنه؟
اگه بخوام میتونم بعد از یه مدت شرایطم رو تغییر بدم و یه کار عادی داشته باشم به نحوی که 14-14 نباشم.

اما خب حتماً توی شهری هست که با شهر مادریم 8-7 ساعت فاصله داره. به نظر شما آیا کسی حاضر میشه با من به شهری دیگه بیاد و باهام زندگی کنه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)