دوستان سلام و خسته نباشید.
یه سؤالی چند روزه تو ذهن منه گفتم اینجا مطرحش کنم.تو همین وبلاگ هم اتفاق افتاده  .

من تازه اینستا گرام نصب کردم بعد برام تازگی داشت زدم پیج بعضی از این بازیگرا و خواننده ها رو آورد این زیرش نظر میذارن  دیدم انقدر دختر و پسر بهم فحش دادن که حد نداره ! فحش های آب دار که اصلأ آدم آب میشه میره زمین.

یا تو همین وبلاگ البته اون موقع که من خودم سر میزدم الأن نمیدونم خیلی حق الناس بود که به این و اون حواله میشد.

بنظرتون ما هممون با این وضع میریم جهنم؟

یه نکته خواهشأ به این جواب بدید :

خواهش می کنم منو حلال کنید.. اگر بدی به کاربرا کردم.... اصلأ از وقتی اینا رو دیدم ریختم بهم همش میترسم منم حق الناس گردنم باشه اینکه اینو میگم بخاطر اینه یه شخصی آبا اجداد منو تو وبلاگم به فنا داده نه خودشو معرفی میکنه نه من میدونم کجا بهش بد گفتم!

الأن نمیدونم اصلأ اون کاربره تو وبلاگ نظر میذاره یا نه. از کابرای قدیم یا جدید هر کدوم منو حلال نمی کنن خواهشأ بیان بگن. حتی اونایی ام که من خطاب بهشون نظر نذاشتم!

اونایی که حلال نمی کنن راضی هستید من براتون یکی یدونه زیارت عاشورا بخونم؟! من بالای صد تا اینجا پست و نظر گذاشتم که اکثرأ هم به اسم خودم نبوده.

الأن حول هفت دنیا گرفتم که کاش اصلأ پست و نظر نمیذاشتم!!

لطفأ هر کی چه جدید چه قدیم که نظرات منو خونده بیاد دو خط برا من بنویسه حلال میکنه یا نه. اگر نه راضیه من براش زیارت عاشورا بخونم؟

لطفأ کاربرایی ام که زیر دریایی وبلاگ اند بیان رو.!! علی الخصوص اونی که منو گرفته به فحش و تو وبلاگمم منو آبکش کرده.

خانم یا آقای محترم من ازشما معذرت میخوام!

ببخشید لطفأ

" زهرا میم "


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)