سلام
با آرزوی سالی خوب برای همگی
پسر 25 ساله ای هستم که الان مدت یکساله با دختر خانوم 23 ساله ای نامزد هستیم و شهریور ماه عروسیه و میریم سر خونه و زندگی. متاسفانه مسئله ای پیش اومده که من از اون بسیار ناراحت هستم و اون هم شک بیجا و زیادی همسرم است البته من اینظور فک میکنم . فکر میکنم خانم های ایرانی کلا کمی شکاک باشن ولی نمی دونم این رفتار طبیعی است یا خیر ؟
واقعیتش ترسی ندارم چون کار اشتباهی انجام نمیدم ولی احساس خوبی هم ندارم . حالا میخواستم بدونم چنین رفتاری عادی است یا خیر ؟؟؟

مورد اول اینکه بطور کلی همسرم همیشه تلفن همراهم را چک میکنه . من معمولا 3 روز در هفته پیش هم هستیم ولی همیشه متوجه میشم که این کار را انجام میده ، یا به بهانه های مختلف و یا پنهانی و معمولا همیشه حواسش هست که من متوجه نشم . البته منم هر دفعه می فهمم ولی اصلا به روی خودم نمیارم چون فکر میکنم اگر بخوام حساسیت نشون بدم بدتر بشه و حساس تر و شکاک تر. من خودم فک میکنم بعد از مدتی اگه ببینه خبری نیست حداقل اعتمادش بیشتر بشه.

مورد دوم اینکه یک روز که رفته بودیم بیرون وقتی داشتیم از جلوی آزمایشگاه رد میشدیم من را مجبور کرد آزمایش اعتیاد بدم . من خیلی بهم برخورد ولی چیزی نگفتم . تا دو هفته خیلی از دستش ناراحت بودم و رابطمون خیلی سرد شد یطوریکه از چشمم افتاد . ولی اون اومد و عذر خواهی کرد و گفت که اشتباه کرده و توی اینترنت خونده اینکار را انجام بده و بعد آشتی کردیم .

مورد سوم چک کردن لباس ها و جیب ها و داشبورد ماشین است

مورد چهارم اینکه معمولا خیلی روی رفت و آمدم حساسه
خودم وقتی از سرکار برمیگردم زنگ میزنم گزارش روزانه میدم چون واقعیتش حوصله دو ساعت بحث و سوال و ... را ندارم پس خودم تسلیم تسلیم میشم .

مورد پنجم اینکه متوجه شدم روی تلفن همراهم نرم افزاری نصب کرده که تمام عکس و پیام و مخاطبین و تماس و موقعیت مکانی و.... را بطور مخفی ذخیره میکنه، از نرم افزار های هک هم برای شبکه های اجتماعی استفاده میکنه و متوجه چک کردن ایمیل و تلگرامم شدم
البته همیشه نیست و فک میکنم گاهی اوقات حوصلش سر میزنه این کار ها را میکنه و شاید تا حدود زیادی کنجکاویه

مورد ششم اینکه مثلا میرم پیش دوستم زنگ میزنه چک میکنه که اونجا هستم یا نه مثلا یک شب شرکت کار زیادی داشت و مجبور شدم شب تا صبح برای نصب پارتیشن ها اونجا باشم

زنگ زد گفت من خوابم نمیره بیا با هم صحبت کنیم . 3 ساعت پشت تلفن حین کار با هم حرف زدیم چون فکر میکرد شاید رفتم جایی!!!!

خیلی روی رفت آمد با دوستام حساسه و مثلا موقعی که میخوام برم پیششون با بهانه های مختلف که میگیره منو میکشونه پیش خودش که بیا دلم برات تنگ شده

واقعیتش من خواستم قبل از اینکه کاری بکنم و به روی خودم بیارم دوستان راهنمایی بکنند که اصلا این کار لازم هست یا نه ؟
برای کدوم مورد بالا نیازه صحبت کنم و کدوم نیاز نیست ؟؟
خانوما و آقایون متاهل آیا چنین رفتاری می کنید ؟ اینجور مسائل طبیعی است؟
من هم البته خودم 3 دفعه نگاهی به پیامهاش انداختم البته تجسس نکردم فقط مخاطباشون را نگاه کردم که دوستاش بودم و صحبتشون دوستانه بود و مطمئن شدم دوستانش هستن فقط چند تا پیام اول نه اینکه نرم فزار هک نصب کنم!!!
آیا این رفتار نشونه محبت است؟
آیا همسرم بد دل و یا شکاک است؟ نیاز به مشاور هست یا نه ؟ من حدودا 5 ماه دیگه عروسیمونه و دوستدارم تا اون روز اگر مشکلی هست زودتر حل بشه .

البته اینم بگم که رفتار من از دید خودم عادی است ولی باز هم بررسی کردم مسئله ای نبود.

در مورد خودمون گم که :
ما با هم هیچ مشکلی داریم و تفاهم زیادی داریم . تا الان با هم صادق بودیم و رفتارم هم درست بوده و عشق و علاقه ای وصف نشدنی به هم داریم . هردو کاملا مهربون و اتفاقا زیاد اهل عشقبازی هستیم و زابطه احساسی هستیم . هر دو مقید به نماز (تا انجا که بشه نماز اول وقت) و روزه و نه خودم و نه ایشون اهل دوستی و یا اینجور روابط، دروغ و فریبکاری و گناه نیستیم و من از ایشون ر دانشگاه خواستگاری کردم . آشنایی زیادی با هم داشتیم قبل ازدواج چون 1 سال نامزد بودیم البته من هیچ موقع متوجه این رفتار ایشون نشدم
حال دوستان راهنمایی کنند

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)