سلام

خسته نباشید..

بابت زخماتتون ممنونم..

بنده پسری هستم که به تازگی از دانشگاه مقطع کارشناسی فارغ التحصیل شدم.. راستش یه دختر خوب رو یکی از اقوام برای بنده پیدا کردن که تقریبا 18 سال سن داره و فکر کنم دبیرستانی یا پیش دانشگاهی باشه!!

خانواده ایشان  با این تحقیق ظاهری که بنده و دوستان انجام دادن مثل خانواده خودم هستند..
همچنین ایشان زیر پوشش کمیته امداد هستند.. یعنی از لحاظ مالی و طبقاتی هم مثل خانواده بنده هستند..

از لحاظ اخلاق هم ایشان کاملا تایید شده است..چرا که خواهر این دختر خانوم همسر یکی از اقوام هستند و به هرحال از همه لحاظ خدا رو شکر تایید شده هستند.

از لحاظ شکل و قیافه هم که در نگاه اول بنده از ایشان خوشم اومد..البته نکته جالب اینکه مادر بنده از این خانم دختر خیلی خوشش اومد..به هر حال خودم میدونم که چطور شخصیتی دارم..و میدونم که به دنبال زیبایی بیشتر از حد معمول نیستم،اما یک زیبایی نسبی رو مدنظر دارم..چرا که خودم آدم نسبتا جذاب و زیبایی هستم..بگذریم..

اما شرایط خودم هم ضمن اطلاع عرض کنم که از خانواده ای نسبتا مذهبی و پرجمعیت و در همون حد خانواده ایشان هستیم. به طور کلی اینجور که دوستان و اقوام میگفتن هم کفو خانواده بنده هستند..

اینو هم بگم که بنده کار دائم دولتی ندارم..اما کار داخل ساختمون انجام میدم. مثل سرامیک و موزاییک.. البته هنوز استاد نشدم.. اما سالهاست کارم این بوده و الان میخوام تا موقعی که یه کار خوب پیدا بشه،همین کار رو اگه خدا بخواد انجام بدم. اول اینکه به نظر شما، با این کار وبا توجه به اینکه محکم و مستمر به دنبال یه کار خوب هستم آیا ایشان برای بنده مناسب هست یا خیر؟.

دوم اینکه فاصله سنی تقریبا 5 سال با اینکه دختری بالغ هم به نظر می آید مناسب هست؟

سوم اینکه از لحاظ زیبایی تقریبا از ایشان خوشم میاد،آیا همین اندازه کافی هست؟

چهارم اینکه ایشان از لحاظ حجب و حیا و اصل و نسب و خانواده دار بودن کاملا تایید شده هستند و البته بنده فقط یکبار ایشون رو ب همراه مادرم اونم برای چند دقیقه ای دیدم..یعنی باهاش هم کلام نشدم..به نظر شما گزینه مناسبی هست؟

تو رو به مقدساتتون یکم جدی باشید و نگید که برات زود هست..چون در خانواده ما و شهری که زندگی میکنیم زود ازدواج میکنن..حداقل برای چند سالی نامزد میشن تا به پسر مهلت داده بشه که خودش رو جمع و جور کهنه..بنده هم همین فکر رو دارم..

ضمن اطلاع شما اینو عرض کنم که من اصلا اهل مجردی و این دوران رو ندارم..چون اصلا حاضر نیستم وقت و انرژی و حسم رو به بطالت بگذرونم..از همون کودکی هم سر کار میرفتم..حتی دورانی که دانشجو بودم..خانواده هم مخالف ازدواجم نیستن..راستش با وامی که گرفتیم خونه هم داریم میسازیم و طبقه بالاش مال منه..

من سوال اصلیم اینه که آیا فاصله سنی ما مناسبه و اینکه آیا میزان تحصیلات بنده با در نظر گرفتن تحصیلات ایشون که هنوز مشغول تحصیل هستن خوب هست؟

به هر حال ممنون میشم که  شما کل حرفای بنده رو بخونید و با توجه به حرفام راهنماییم کنید..

ان شا ءالله همه شما موفق و پیروز باشید..


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)